Jadeja bir blog yazısında Riot Games'in 2019'dan bu yana bir büyüme atağı yaşadığını ve geliştiricinin birkaç yıl içinde iki kat büyüdüğünü yazıyor. CEO'ya göre maliyetler sürdürülemez bir düzeye ulaştı. Sonuç olarak, şirket içinde yaratıcı deneyler ve başarısızlık artık mümkün olmayacaktı. Yönetimin, maliyetleri düşürmenin yolları üzerinde çalışırken son aylarda yeni çalışan alımını azalttığı ve hatta durdurduğu söyleniyor.
Riot Games, League of Legends, Valorant, Teamfight Tactics ve Wild Rift gibi oyunlara bağlılığını sürdürüyor ve stüdyo ayrıca e-spor etkinliklerine yatırım yapmaya devam edecek. Mobil oyun Legends of Runetterra'dan da bahsediliyor. Bu oyunun çok iyi gitmediği bildirildi, bu yüzden Riot Games şimdi geliştirme ekibinin odağını PvE moduna koyuyor. Bu ekip de küçültülecek. Riot Games ayrıca, şirket içinde diğer oyun geliştiricileriyle işbirliği yapan Riot Forge bölümünü de kapatacak.